جمعه ۲ آذر
بهارشهریاران شعری از آمنه اقلیدی
از دفتر باران نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۶۹۵
بازدید : ۱۱۴۷ | نظرات : ۷۸
|
آخرین اشعار ناب آمنه اقلیدی
|
پائیز دلم اگر بهاران شده است
وین باغ خزان زده گلستان شده است
تبریزی ذوق سبز ایوان دلم
مفتون بهار شهریاران شده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.