جمعه ۲ آذر
عشوه گري چشمانت شعری از اصغر نوذری(آرام)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۱۸۶۵۷
بازدید : ۱۰۵۵ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر اصغر نوذری(آرام)
آخرین اشعار ناب اصغر نوذری(آرام)
|
در تدريس
بروانه هاي عاشقي
در بودجه بندي
صفحات دلداري
با شاگردي عشوه گري چشمانت
رسيدم
به استادي وفاداري !
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.