فرزانه مقدسیان...
نامی اشنا در اهل شاعری... هفته ی قبل در گذشتند... نام کتابشان«در خلوت دل» می باشد. ایشان شاعری بزرگ در دل تمام خوزستانی ها و به خصوص دزفولی ها هستند که هیچ گاه شعرهایشان رسوب نمی کنند. برای این بانوی شاعری فاتحه بخوانید. حیف است که از میانمان رفت حیف...
لالا لالا فری* بانو
چرا رفتی از این دنیا
همه ماتم، همه غصه
گرفتند از ره دریا
لالا لالا عزیز دل
چه شعرایی نوشتی تو
خوشا روح قشنگ تو
که گویم من بهشتی تو
لالا لالا مقدس رو
برای تو ببینم من
شب شعر کران تو
تو زیبایی همینم من
لالا لالا برای شعر
چه روزهایی سپر کردی
چرا دنیای بی احساس
فریِ_ ما خبرکردی
لالا لالا گل خوشبو
که مُرد از مرگ فرزانه
تو شمع لاله ها بودی
بگردم همچو پروانه
اما شعری که برای سنگ قبرشان سرودم:
قبر گلستان شد از مرگ فرزانه
رود که بیجان شد از مرگ فرزانه
حیفا کزین دنیا، گل پروری دادیم
اشک به باران شد از مرگ فرزانه
خدا رحمتشان کند آن بانوی موءمن
محمد رضا پهلوان (عرشیا) 15 ساله از اهواز