خواب دیدم که تو بر می گردی!
نمی دانم که می دانی تمام شب غم انگیز است
برای من تمام روزها خالی ز انگیزه ست
نمی دانم که می دانی چقدر تنها شده این دل
تمام خاطرات دل فقط با تو دل انگیز است
نمی دانم که می دانی تو آخر ای خدای من
تمام این دلم خسته ازین زندان شبدیز است
مرا تا عمق رویاها ،مرا تا خواب رویایی
مرا بردی به آن رویا که از باران دل انگیزست
و من با چشم خود دیدم تمام خواب خود بر آب
همان خوابی که از هر غصه لبریز است
همان خوابی که من دیدم بصبحی،خوابکی شیرین
همین چپگردی رویاست که چون شب ها غم انگیزست
نمی دانم که می دانی دلم تنها ترین دل بود
نمی دانم که می دانی دلم چون شب غم انگیز است...
*********************************************************
پاییز از راه رسیده است
وقتی که پاییز می رسد مدرسه را با خود می اورد
وقتی که مدرسه می آید یک عالم درس را باخود می آورد.
یک عالم درس که بیاید امتحان و نمره هم پشت بندش می آید...
و خلاصه وقتی که وقت پاییز می شود وقت پرداختن ما به شعر هم کم می شود!!!...
*********************************************************************
هم چنان می سرایم
اما کمی کمتر!