فراموشم نکن ،
جاده ها حسودند
زیر پایم را خالی می کنند!
..................................
آئینه وار مقابلت ایستادم،
چه میدانستم از خودت گریزانی؟!
.................................
با کوچ دستانت ،
گویی پاییز به گیسوانم رسیده
که این چنین،
تار به تار می ریزند