سلام دوستان
ممنون که وقت میزارین و ترانه هارو میخونید
توی ترانه ی قبل گفتم نقد کنید و واقعا از یک سری از عزیزان به خاطر نقداشون تشکر ویزه میکنم.
از اونجایی که ترانه بیشتر با مفهوم سر و کار داره دوست دارم ترانه ها با در نظر گرفتن مفهوم نقد بشن.
بعضی دوستان توی وزن و قافیه اشکال گرفتن که نظرشون خیلی محترمه ولی ترانه خودش بااهنگ تنظیم میشه و اینم میدونم که اگه از هر لحاظ درست باشه ترانه قشنگ تر میشه.دوستان هم اگه در رابطه با وزن و قافیه نظری دارن لطفا به صورت خصوصی بیان کنند.
پس ممنون میشم بیشتر نقدتون رو توی معنی و مفهوم بزارین .
بازم ممنونم
یکی شعراشو سوزونده تو این گرمای تنهایی
نمیدونم شاید حقه شاید بازم تو اینجایی
میبینی وقتی اینجایی تموم حرف من اینه
تو هر جا که بری بازم کسی جاتو نمیگیره
تموم تک تک حرفام شدن حس و وجود تو
شبا تو اوج تنهایی دلم کم داره چشماتو
یکی هر شب تو گوش من داره یک قصه میخونه
از لون قصه که تو شب ها یه جور مرهم واسه جوونه
تو وقتی توی این قصه میشی دوشیزه ی قلبم
نگاهم سوی چشماته یه کم , کم کن از این دردم
تو , کل قصه با من باش تو هر جا که باشی خوبم
شبا تو اوج تنهلیی بازم آوازو میخونم
تموم باورم اینه که عشقم مال من باشی
تو هر جا و تو هر سختی نمیزارم که تنها شی
بازم شد آخر قصه یه قصه که پر از رازه
یه افسانه که تو شب ها داره رویامو میسازه
دوباره خط بزن یأسو دوباره یک نگاهی کن
اگه بازم یه کم دیره بیا و نیم نگاهی کن
همین بسه همین چشمات واسم کافیه کافیه
تو اینجا که باشی عشقم دلم صاف و ابیه