سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
    5 ذو القعدة 1445
      Sunday 12 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

        اومدم به پا بوست

        شعری از

        محمد نوری

        از دفتر خط اول نوع شعر عاشقانه

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ۱۶:۱۳ شماره ثبت ۱۸۳۱۴
          بازدید : ۷۱۸   |    نظرات : ۵۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد نوری

        میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک ولایت علی ابن موسی الرضا رو به همه ی شما سروران گرامی  شعر ناب  تبریک وتهنیت عرض میکنم.

         

        اومدم به پا بوست تا تو رو صدا کنم

        تا که فریاد بزنم یا رضا رضا کنم

         

        بشنوی حرف دلم تا که آروم بگیرم

        اسمتو صدا کنم جون تازه بگیرم

         

        بی تو من دربه درم عشق تو زد به سرم

        آخه تو اماممی به کجا سر ببرم؟

         

        تو خودت دوا بده،منو تو شفا بده

        دستاموخودت بگیر،دلمو صفابده

         

        عشق اون کبوترات، عشق اون صحن طلات

        منم مثل عاشقات،جون میدم میشم فدات

         

        روزی که میخوام برم ازحریم پاک تو

        موقع خداحافظی، چه کنم با خاک تو؟

         

        اومدم به پابوست تا که حاجت بگیرم

        منو بی جواب نذارچون که آروم میمبرم

         

        همه ی جون ودلم،یه شبه فدای تو

        همه ی هستیمو من میریزم به پای تو

         

        میخوام حاجت بگیرم،میخوام آروم بگیرم

        یه عمره منتظرم،من میخوام جون بگیرم

         

        ذکر تو نماز من،همه ی نیاز من

        توی این حال غریب، تو میشی همراز من

         

        یا من اسمه دوا،ذکر هو فقط شفا

        تومنو بده دوا،توخودت بده  شفا

         

         

        و باز هم تشکر و قدر دانی از  سرکار خانم  زهره طغیانی  ستاره ی پر نور ترانه  ایران

        ارادتمند ....

        محمد نوری  سرخنی

         

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0