جمعه ۲ آذر
خیال خام حادثه ها ( شعری زلال ) از نوع آزاد شعری از بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
از دفتر خیالی زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ ۰۸:۱۵ شماره ثبت ۱۸۲۰
بازدید : ۸۹۳ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
جاده
به انتهای نگاهت
ختم می شود؛من،بی هراس مرگ،به رویشِ
مضطرب ثانیه های خاکستری مفلوک می اندیشم .
نمی دانم ؛ تا خیال خام حادثه ها
ساعت چندبارخواهدنواخت
درد را
زلال فوق در قالب زلال آزاد سروده شده است.
فرم هجاها=2 - 8 - 14 - 20 - 14 - 8 - 2
سطر وسطی یا سطر ( مادر ) 20 هجا
سطر قرینه ی یک = 8 هجا
سطر قرینه ی 2= 14 هجا
فاصله بین سطور 6 هجااست. که حداکثر تعداد فاصله ی بین هجاها در شعر زلال( آزاد )می باشد.
که به صورت پلکانی و به مساوات هجاهای هر سطر افزایش یافته است.
و از کم شروع و در کم نیز به پایان رسیده است.
البته با کسب اجازه از استاد دادای عزیز .این اولین زلال حقیر در قالب زلال آزاد می باشد که امیدوارم نواقص
را به بزرگوارای خودتان بر حقیر ببخشائید.
از مجموعه ی خیالی زلال
بهزاد چهارتنگی ( زاهد )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.