جمعه ۲ آذر
شهـرِ شفـــایِ مشهـدت بــویِ خــوشِ محمٌـد ص اســـت شعری از سید محمد مهدی فقیه
از دفتر غزل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ ۰۷:۲۲ شماره ثبت ۱۸۱۷۵
بازدید : ۶۸۱ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر سید محمد مهدی فقیه
آخرین اشعار ناب سید محمد مهدی فقیه
|
یا الله
عـطـــرِ گُــلِ محـمــدی، پیــچــــیده در ســـــــــرایِ تــو
صــوت اذان وبــویِ گل، پـرشــده درهــــــــــــوای تــو
شهـرِ شـفـای مشهـدت، بـویِ خوشِ محمٌـد ص اسـت
پــایِ بـــرهـنـــــه مـیــشوم ،مــی دوم از بـــــرایِ تــو
هــر قــدمم به سـوی تو، شــور و نشــاط می شـــوم
چشــم چو چشـمـه میشـود، اشک بـه زیــرِ پــایِ تــو
کـوچــه به کـوچــه کـو به کـو شهــر بـه شهــر آمدم
ســوی حـــریـم و حــرمــت تـا بشــــوم گــــــدای تــو
ای شــهِ هشتمــینِ مـــــن ای مـــهِ مه جبیــــــنِ مـن
از رهِ دور آمــــــــدم تــــا که شـــــــوم فـــــــدای تــو
در حـــرم تــو نیــمه شـب، هوش ز سر که می رود
وصــل بــه آسمان شــوم ، با نظــر و عطــــای تـــو
مســتِ دعــا کـه میشـوم دستــه به دستــه دیــده ام
گــبــر و یهـــــــود و ارمـنـی عاشـق آن صفـای تــو
پــر بکشـــــم بـه گــنبــدت چــو کفــتــرانِ حَــرَمـت
وقـــــتِ اذانِ ســـحـــر و مســئـلــتِ دعـــــای تــــو
التماس دعا
میلاد هشتمین پیشوای شیعیان جهان
حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام
را به دوستداران آن حضرت تبریک می گویم
عرض ادب و احترام
از کلیه دوستان و سروران خودم که صفحه ی حقیر را مورد لطف و محبت خودشان قرار می دهند صمیمانه تشکر می کنم .
در اولین فرصت جهت پاسخ و بازدید پای شعرتان حاضر می شوم
برای مدت کوتاهی عذر مرا بپذیرید و مرا عفو بفرمایید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.