جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول محمد بيگي(سروگون)
آخرین اشعار ناب رسول محمد بيگي(سروگون)
|
درد دارد
مي فهمي جنگ را مي گويم،
آن ها كه يك ديگر را مي شناسند
كنار مي ايستند.
و منُ تو كه هم ديگر را نمي شناسيم
به جان هم مي افتيم،
حالا
مي بيني درد دارد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.