جمعه ۲ آذر
غبار تنهایی شعری از سارا مشیری
از دفتر روزها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ ۲۰:۲۳ شماره ثبت ۱۷۸۸۴
بازدید : ۶۶۹ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب سارا مشیری
|
دلم در حسرت نقش نگین ماند //
همان انگشترم ، یاقوت امین ماند
ببین دنیا ! دلَت بر من مسوزد //
که می سوزم ولی دردم مهین مانـد
منم شاکی از این دنیای خاکی //
میخواهم برم، جان در کمین ماند
ولی تو دل فریبی دنیای دوّار//
چو میگردی به حالم تا غمیــــن ماند
مرا در سینه دل دیگر نمانده //
تا عالم را به سر کردم همیـــن ماند
چطور چشمان چون آهوی مادر //
ندارد ضامنی دردا در این مانـــد ؟
دگر بر کفر من دل را مسوزان..//
شدم کافر، الهی ! دل ز دین مانــد!
عجب خو کرده بر لب تیغ غم هاا//
کنارغنچه ی مریم عجین مانـــد
بیا برگیر ز رخسارم غبارسرد تنهایی ....
.....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.