يکشنبه ۴ آذر
Menu شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ۱۳:۲۴ شماره ثبت ۱۷۷۹۸
بازدید : ۲۰۶۸ | نظرات : ۱۲۷
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
همه نُشخوار کنندگان گاو نیستند
وقتی دِسر
بستنی با روکشِ طلا باشد!
آدمهایِ مصنوعی
بعد از تناول
به فکرِ چپاول خواهند افتاد
این تراژدی
پردهِ آخر ندارد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.