جمعه ۲ آذر
آرزوی آفتاب شعری از حسین توسطی(بدرود)
از دفتر بدرود نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ۱۷:۱۵ شماره ثبت ۱۷۷۴۷
بازدید : ۸۲۷ | نظرات : ۱۰۴
|
دفاتر شعر حسین توسطی(بدرود)
آخرین اشعار ناب حسین توسطی(بدرود)
|
تويي، آرزوي آفتاب...؛
من به اميد تو، مهتاب؛
تو زلالي مثل چشمه...؛
من تن آلوده هرزاب؛
تو براي شب، سپيده...؛
من به يلدا شده شب تاب؛
تو بلندای يه موجي؛
من حبابم لب خيزاب...؛
تو دلت كوير بيدار؛
من دلم شبنم بيخواب...؛
تو به آرامي بركه...؛
من تلاطمي ز گرداب؛
تو به دريا زده اي دل...؛
من دل افسرده مرداب؛
تو به نرمي نسيمي...؛
من ز طوفانم و بي تاب؛
تو طراوت گلستان...؛
من بيابانم و بي آب؛
تو هواي داغ صحرا..؛
من غبار کف سرداب؛
تو براي من شرابي...؛
من براي تو يه شوراب؛
تو فراواني حُسني...؛
من یه احساسم و كمياب؛
تو سراب تشنگاني...؛
من يه لب تشنۀ سيراب؛
تو به شيريني قصه...؛
من حقيقتم ولي ناب؛
وبسایت "حس تو"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.