شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
نیمه شب
دنبال مسکن هایم میگردم
قلبم با تپش هایش
و دردی ممتد ، درگیر است...
میان رختخوابِ آشفته ام
تنها آشفتگی ام این دم و بازدم هاست
یا مثل همیشه
هوای نبودنت را تنفس میکنم
یا با آخرین دَم
به حرارت یک حسرت
در سینه ام حبس میمانی...
و خاک بستری سرد
برای پریشانیِ خواب همیشگی ام...
شاید هم
قفسی ساکت برای نوشتن شعری
به قلمِ همیشه امیدوارت
که آسمان خانم
مخاطبش باشد...
صبح شد،
درد اَمــانم نمیدهد...
مریـــم
1392/6/9"بداهه"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.