يکشنبه ۴ آذر
~~~* همسرش **~~~ شعری از مجتبی هـژبری
از دفتر بی سر و سامان نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ۰۰:۳۶ شماره ثبت ۱۷۵۷۹
بازدید : ۶۸۷ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب مجتبی هـژبری
|
بخدا با وعده هاش پیرم کـــــــــــرد
با دروغاش منو تحقیرم کـــــــــــرد
به همــــــــــــــــه آرزو هام خندید و
به غم و دلهره زنجیرم کــــــــــــرد
******
بخـــــــــــدا هیچوقت ازش نمیگذرم
اونیکه با غصه درگیرم کـــــــــــرد
از خــــــــــدا میخوام زمین گیر بشه
اونیکه یه عمر زمین گیرم کــــــرد
******
کاش بمیره هرکی هست دور و برش
کـــــــاش بشینه گرد پیری رو سرش
کـــــــــاش به جبران تموم بدی هاش
جـــــــــــلوی چشاش بمیره همسرش
******
شاید با خودت میگی عاشق نیست
اون که نفرین میکنه عــاقل نیست
من گلایه هامو گفتم با خــــــــــدا
خـــدا از هیچ بنده ای غافل نیست ...........
((((((((((ببخشید که سیاه سیاه بود ولی ...))))))))
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.