جمعه ۲ آذر
بيقرارم شعری از سیما زرعکانی
از دفتر بوي خدا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ۰۸:۵۰ شماره ثبت ۱۷۴۵۴
بازدید : ۱۰۰۰ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب سیما زرعکانی
|
به نام خالق هستي بيقرارم باز مرغ تنهاي دلم هوس پرواز دارد بيقرارم انگار چيزي كم دارد حس غم ، حس تنهايي همه ي هق هق هاي دلم با بودن عزيزانم تمامي ندارد حس غريبي قريب ! در خانه ات درشهرت نمي دانم چيست سيراب از داشتن ها و دوست داشتن ها ...و برزخ باز هم برزخ پيش از مرگ دلارامم آرامم آرامشم تنها تسكين دردهايم مي دانم عزيزت هستم .... زمين خوردم ! دستم را به سوي تو دراز كردم به تو اميد دارم و دلبستم الهي رهايم نكن . . . " افوض امري الي الله ان الله بصير بالعباد " " كارهايم را به او واگذار مي كنم بدرستيكه خدا به حال بندگان بيناست " " غافر - آيه 44 " 92/6/6 معبودا در آزمايش هاي سختي كه ميگيري خوب مي دانم كه نزديكتري !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.