جمعه ۲ آذر
بين مان محدوده و مرزي نباشد بهتر است شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ۲۰:۲۷ شماره ثبت ۱۷۳۸۰
بازدید : ۷۶۵ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
بين مان محدوده و مرزي نباشد بهتر است
جنگمان با دشمن فرضي نباشد بهتر است
رو به رو در يك نبرد تن به تن _ يك جنگ گرم
رابطه طولي شود عرضي نباشد بهتر است
آه _از بس گفته اند از اين گناهان كبير
موعظه يا پندو اندرزي نباشد بهتر است
گوشمان از اين نصيحت هاي بي حاصل پر است
دينمان ، ايمانمان قرضي نباشد بهتر است
ناخداگاهانه در اين مرزوبوم افتاده ايم
بوم اگر باشد ولي مرزي نباشد بهتر است
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.