شنبه ۳ آذر
گل شومينه ام آتش شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ۱۹:۳۲ شماره ثبت ۱۷۳۷۵
بازدید : ۷۱۸ | نظرات : ۴۷
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
برادر بازهم دارم درون سينه ام آتش
بساط جان من دودو گل شومينه ام آتش
من آن ققنوس خاكستر نشين خانه ويرانم
كه از روز ازل بودست مغز چينه ام آتش
نمي بالم به مرغاني كه در دورو برم دارم
نمي بالم كه مي ترسم شود خاگينه ام آتش
به آتش وصله كن امروز اين پيراهن من را
هراسي نيست بيرون شد اگر از پينه ام آتش
اگر خواهي جهنم را براي من فروزان كن
كه زين اسب من باداست و سنگ زينه ام آتش
تو ديوار غرورم را ازآتش ساختي اصلن
كه مرز من جهنم شد حصار كينه ام آتش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.