جمعه ۲ آذر
باغ بی برگی که میگوید که زیبا هست!!؟(سالروز اخوان ثالث بزرگ گرامی باد) شعری از احسان کاظمی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ۱۴:۱۶ شماره ثبت ۱۷۳۶۸
بازدید : ۶۱۴ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب احسان کاظمی
|
باغ بی برگی که میگوید که زیبا هست!!؟
باغ بی برگی نماد مرگ رویاهاست..
نماد خلوت و تنهایی و سرماست
داستان پیری و فرسودگی
برگ ریزان درختی ..بی صداست
خش خش اندام سرسبزی است که
زیر پای عابری افتد به خاک
فصل مرموز خزان است این که
ما می سراییمش بهار فصل ها
باغِ پر از برگ هایِ
زرد و زرد...
یادگار دستبردِ تندبادی
سردِسرد....
بوده جولانگاه افکارِ مدامِ شاعری
ایستاده در کنار تک درختی سالخورده
پیرِپیر...
شاعری با کوله باری پر ز درد
می سراید اینک ابیاتی ز ژرفای وجود
واژه واژه
بیت بیتش
شرح پاییز است و احوال درون
باغ بی برگی که می گوید که زیبا هست؟؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.