سه شنبه ۱۵ آبان
جنگ تن به تن شعری از حسن دولتی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ۰۳:۱۶ شماره ثبت ۱۷۲۶۹
بازدید : ۱۳۲۱ | نظرات : ۱۵۱
|
دفاتر شعر حسن دولتی(درویش)
آخرین اشعار ناب حسن دولتی(درویش)
|
.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.