سه شنبه ۱۵ آبان
نگارخانه مرگ شعری از حسن دولتی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ۱۳:۱۴ شماره ثبت ۲۸۳۰۶
بازدید : ۹۶۳ | نظرات : ۴۵
|
دفاتر شعر حسن دولتی(درویش)
آخرین اشعار ناب حسن دولتی(درویش)
|
سرم نگارخانه ی مرگ است
تابلوهایم
سیاهند ،سرخند،
شاید هم خاکستری اند
سرم پستو خانه ی تاریکی است
ایستاده بر یک ستون
وتو در آن اسیری و
سربر زانوی غم نهاده ای
آهای ایهالناس
من قناری دست آموزی نیستم
که برای هراحمقی بخوانم و
شعر بسرایم
اگردیدید
پرنده تملق
در جنگل شعرهایم آشیان کرد
بسوزانیدش
من شاعری ام
که دلم درتنم غریب است
ای خدای غریبان
ازگوشه ی ابرها به در آی وفریاد بزن
به جهانیان بگو
درویش
جگرگوشه ی یتیم زمین من است!!!!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.