شنبه ۳ آذر
بیهوده به اندوه صدایم مسپار شعری از فروزان شهبازي
از دفتر بي پنجره نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۱۲ شماره ثبت ۱۷۱۶۳
بازدید : ۷۸۲ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب فروزان شهبازي
|
بیهوده به اندوه صدایم مسپار
دستم به تو بسته است به پایم مسپار
روحم پر تب در قفست می نالد
آواره ترینم به خدایم مسپار
***
ای عشق تو را به جان خرمن نزنم
عطری که تو را مست کند من نزنم
مردانه بسوزانم و فریاد بزن
کای درد از این پس به تو دامن نزنم
***
از شعر تنم قافیه را پاک کنید
من آمدم اعلامیه را پاک کنید
میخواهم از این جسم سه گوشم بی درد
فارغ بشوم ، زاویه را پاک کنید
***
یادت نرود که از خدا دم زده ای
حوا که شدم بهشت بر هم زده ای
گندم بخورم یا نخورم می دانم
ای عشق به من تهمت آدم زده ای!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.