رخت فولاديِ
سيم خاردار هايت را
از تن آزادي
بر خواهيم كند
و فرياد خواهيم زد
وطن مشتي خاك نيست
كه به زيرِ
چكمه هايت بچسبد
" آزادي"
آزادي چون
بوته ي توت فرنگي ست:
هر كجا زير خاك كنند
سـرشاخه هايش را،
همان جا قويتر و پر بارتر
سـر از خاك بيرون مي آورد
-------------------
كاكباران كورد ملكشاهي28 مرداد 92
تقديم به كوردهاي سوريه كه مدتيست درگير نبرد با تروريست هاي تكفيري هستند