يکشنبه ۴ آذر
عین كودك گنه كار شعری از طالب احمدی(مهرتا)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۰۰ شماره ثبت ۱۷۰۲۷
بازدید : ۶۱۱ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر طالب احمدی(مهرتا)
آخرین اشعار ناب طالب احمدی(مهرتا)
|
عین كودك گنه كار
كنار می زدم
رنگ رخ باخته ام
با فراموشی عجین شده ام
با خود از مهربان نزدیك شدم
همین جاده ی برف آب شده
می رفت
با خاموش شوم سكوت برف طبیعت
آری
داستانم روبه روی این آیینه ی طبیعت
تاب می خورد
می شدیم عین كودك گنهكار
ره از راه كور می كردم
وبهانه ی را از پس پرده می جوشید
كه مرا گلاویز كرد با ابر پنهان از خود
این همین باور كه خود بر دوش
می گرفت
مرا از دور رنج می داد كه فریب
خورده ام!
" مهرتا"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.