دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه برونی (خودم)
آخرین اشعار ناب فاطمه برونی (خودم)
|
صـــدا ، دوربــیــن ، حــرکــت ...
ســقــوط
و بال هایی که سوخت
نــزول
و بارانی که باریدن گرفت
بــه ویــرانــی ...!
فــرشــتــه ای روی سنگ فرش خیابان ،
... خـــیـــس ِ خــیــس
بــه تــبــاهــی ...!
نـگاهش خـیـره به سـتـاره هایی که سوسو می زنند
بــه افــول ... ، بـــه گــمــراهــی
دود ِ ســیــگــار
مــســتــی
خــمــاری
و بــاز هــم ... ،
تــبــاهــی ...، تــبــاهــی ...، تــبــاهــی ...،
مـــیـــان ِ خــلــســه و خــالــی
صــدایــی از درون
بــه هــوشــیــاری
" دوتـــا بــال ِ اهــورایــی
عــروج از عــمــق ِ ویــرانــی "
و کــــــــــــــــــاتــــــــــ... !
بـــــه بــــیــــــداری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.