شنبه ۳ آذر
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
دررسم چوپانی تو
تمام تنم بوی دختربچه ای رامی دهد
که آفتاب
زیرادراک درختچه ی شعرهایش
مثل توبازی می کند،
بااحساس سایه ها.
یک شب مجنونی
چون شعاع درنور
انکارنشدنی
ویک روز چوپانی
_که از سایه ی گوسفندانش
می گریزد_
می خواهم از نی تنم ردشوم
سازبی آرزویی ات را
به شدت تردیدهایت
میزان بگیر
درتمام بیابانهای بی مجنونِ چوپانی.
.................................
آرزونوشت: نقدبلامانع است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.