جمعه ۲ آذر
اعتیـــــــــــاد شعری از لیلا مهذب(دنیا)
از دفتر دلبر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۵۷ شماره ثبت ۱۶۹۱۴
بازدید : ۱۱۳۳ | نظرات : ۱۱۸
|
دفاتر شعر لیلا مهذب(دنیا)
آخرین اشعار ناب لیلا مهذب(دنیا)
|
از پشت میله ها به جهان میکند نگاه
مردی خمیده با کوله باری از گناه
شوریده حال و پریشان و دل فسرده است
بر تن لباس ِپشیمانی ِ سپید و سیاه
غرق در بحر ِمواج ِ این سکوت ِطوفانی ست
دارد به حنجره بغض ِتلخی به مزه ء آه
زین داغ ِاعتیادی که گرفته دامنش
خاکستر ِتنش رسیده به انتهای راه
با چشم بسته خیره شد به مرگ ِناهنگام
روزش سیاه و زندگی در نگاهش تباه
مردی شکسته بال و ترک خورده و نحیف
از پشت میله ها به جهان می کند نگاه...
***مرداد92***
دوستان خوب و همراهم از اونجایی که این اولین سروده من در این وزن و با این مضمون هستش مسلما ایراداتی داره که بهشون واقفم و البته از رفعشون ناتوان!
به همین دلیل همچون همیشه از نقدهاتون خوشحال میشم و راهنمایی ها تون رو به جان خریدارم.
با سپاس...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
وموفیت شما زیاد باشه