جمعه ۲ آذر
تولدم بدون تو...! شعری از لیلا مهذب(دنیا)
از دفتر دلبر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ۰۳:۱۸ شماره ثبت ۱۶۰۹۳
بازدید : ۱۳۴۶ | نظرات : ۱۴۶
|
دفاتر شعر لیلا مهذب(دنیا)
آخرین اشعار ناب لیلا مهذب(دنیا)
|
روز تولدم میخوام،یه دسته گل هدیه کنم
سر مـــــــــزار آرزوم ، یه عالمه گریه کنم
خنده دارم روی لب و ، یه بغــــــــــــض ِکهنه تو گلوم
نیستی ولی عکس ِتو هست،همیشه اینجا رو به روم
میخوام که دنیـــــــا رو واسه ، تولدم خبر کنم
فکر نکنی من میتونم ، امروزو بی تو سر کنم
وقتی همه بهم میگن،که شمعو خاموش بکنم
تو رو خــــــــــــدا ازم نخواه،تو رو فراموش بکنم
میخوام که دست ِتو واسم،کیک ِتولد بٍبُره
گریه امونم نمیده،ببین چقدر دلم پره
میگن تو این روز قشنگ،باید یه آرزو کنم
تموم گلهامو میخوام،دوباره نذر او کنم
فقط تورو میخوام ازش،میخوام که بر گردی پیشم
اگه نیای بدون که من،مجنون و دیوونه میشم
بی تو گذشت تولدم،دوباره یک سال دیگه
هر لحظه بی تو سالیه،اینو زمان داره میگه
نگید به من مبــــــــــارکه،تولدم بدون اون
به جای این هدیه ها،بهش بگید پیشم بمــون
(((برای خودم که نیستم!)))
***مرداد92***
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.