جمعه ۲ آذر
یک جهام مشغله دارم...نبین میخندم! شعری از لیلا مهذب(دنیا)
از دفتر دلبر نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۱۷ شماره ثبت ۱۵۸۷۴
بازدید : ۱۷۶۹ | نظرات : ۱۵۷
|
دفاتر شعر لیلا مهذب(دنیا)
آخرین اشعار ناب لیلا مهذب(دنیا)
|
من به این همهمه ی اهل زمین میخندم
گریه دارم ولی باز ببین میخندم
همه جا نام مرادر پی مجنون زده اند
من هنوزم که هنوز است به این میخندم
گفته اند یار امین است،بگو درد دلت
من به این درد دل و یار امین میخندم
غم و اندوه همیشه در کمین است،ولی
من به این غصه و اندوه و کمین میخندم
چون شنیدم گل عزیز است و غنیمت،شاید
من به گلهای قشنگ یاسمین میخندم
این جنون است که من باز دچارش شده ام؟؟
جالب این است که من هم به همین میخندم!
در پی قهقهه و خنده و شور و غوغا
یک جهان مشغله دارم...،نبین میخندم...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.