دوشنبه ۲۸ آبان
قاب عكس شعری از سمانه هروی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۲۴ شماره ثبت ۱۶۹۰۱
بازدید : ۸۸۵ | نظرات : ۸۸
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
هي مينگرد چشم مرا با دل خسته
قابي , كه روي تن ديوار نشسته
هي چرخ زده ياد تو در فكر و خيالم
هي ميشكند بغض مرا قلب شكسته
دامي كه درون نفست خانه گزيده
تاري ,كه به روي در و ديوار ببسته!
يارب مددي !قافيه را دست به سر كن!!
تا بند ز بند غزل من نگسسته
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.