جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
1
«مقدس»
میبوسم و
بر چشمانِ اشکبارم می کشم
دست مقدس شده
با داغی لب هایت را...
2
«تنهایی»
در تنگنای عطر آغوشت
تنهاییم را به باد سپردم
3
«عشقبازی باد»
عشقبازی باد در گیسوانم
شانه میزند
خاطرات لرزش دستانت
میان تارهای آشفته اش را...
4
«سکوت»
در سکوت و سیاهی جاده
به آسمان می نگرم
هیچ ستاره ای تنها نیست
جز،ستارۀ من...
5
«نگاه»
بوسه باران میکنم
نگاهت را که هم اکنون
به ستاره نسشته...
6
«وسوسه»
طنازی ماه را ببین
چه وسوسه انگیز
در آغوش خورشید
به سحر میرسد...
7
«حسرت»
لبانم همچو کویری خشک
در حسرت بارانِ
چشمان توست هم نفسم...
8
«جاده»
جاده چه تیره و طولانی
غم نبودنت را
به رخ چشمان اشکبارم میکشد
زیبا آصفی(آمــین)2/تیر/92 کویر جندق برگشت از همایش مشهد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.