سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- نهاد نیک
سایت ادبی شعرناب
از طا فقط دسته اش برایم ماند
تا پاچه حرفهایم خالی از لطف نباشد!
سوبسید بعد از تحریم ها یارانه نام گرفت
تا تفاوت دسته دارها حس شود!
این را محققان می گویدند وگر نه طی هم دسته دارد!