جمعه ۲ آذر
من را ببخش شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۵۱ شماره ثبت ۱۶۶۳۶
بازدید : ۹۴۴ | نظرات : ۸۳
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
من در داستان هایم زجر می کشم
که می بینم
خار می شود انسانی بدست انسانی دیگر
من
دلم نمی خواهد انسانی در داستان هایم خار شود
اما
این یک حقیقت است
و من
به هیچ انسانی دروغ نمی گویم.
زیبای من
تو هم ببخش که احساساتت
با داستانهایم خدشه دار می شود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.