پنجشنبه ۱ آذر
برنامه کودک بهتره شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۱۲ شماره ثبت ۱۶۵۸۳
بازدید : ۹۷۶ | نظرات : ۶۵
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
مامان برای تبریک عید
به همه همسایه ها سر زد
من در حیاط منتظر مهمان نشستم.
اینقد نشستم که گرسنه شدم.
مامان به دایی می گفت:
کسی خونه آدم فقیر نمیاد.
رفتم توی اتاق
برنامه کودک بهتره
آخه برنامه کودک همیشه میاد خونه ما
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.