دوشنبه ۵ آذر
دلتنگی ها شعری از نادر امینی ( امین
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۲۱ شماره ثبت ۱۶۵۷۳
بازدید : ۱۰۱۸ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر نادر امینی ( امین
آخرین اشعار ناب نادر امینی ( امین
|
سی سحر تا غروب مهمان دوست شدیم و نرنجید زما
سی سحر سفره طعام نورومغفرت گشود ونرنجید زما
سی شبانه روز دست نیاز سوی دوست بودو نرنجید ما
حاجت روا بکرد و درهای رحمت گشود و نرنجید زما
در نیمه صیام , پور علی زاده شد باسیرتی کریم
پایان نیافت اکرام دوست زگنج رحمتش و نرنجید زما
شبهای قدر چو بارعام داد بر هر فقیر واسیرو امیر
پاداش مفغرت آکنده شد بر دلهای ما و نرنجید زما
چون فرق پور کعبه شکافت وکعبه در سوگ نشست
نادیده گرفت زین جهالت وغفلت ما ونرنجید زما
اکنون هلال نولبخندمهر بزد برمومنان روزه دار
آغوش مهرکبریا گستراند بر بندگان و نرنجید زما
اینک طعام نو ر برچیده می شود ازسفره ی زمین
شکرانه ای کنیم به سوی دوست که نرنجید زما
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.