جمعه ۲۵ آبان
شکسته بال به دنبال خویش می گردم شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ۰۰:۳۳ شماره ثبت ۱۶۵۵۰
بازدید : ۹۲۰ | نظرات : ۸۱
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
اگر چه مملو دردم ، اگر چه شبگردم
شکسته بال ، بدنبال خویش میگردم
در این هجوم عبور خیال بی روزن
اسیر دست عذابم ، چکیده ی دردم
به تیغ دوست انیسم که درکشاکش درد
بدون ثانیه ای وقفه سر زند هر دم
در این کویر تباهی ، دراین خزان امید
شکسته شاخه ی پژمرده ای گل زردم
ز کوی دلبر و میثاق مهر ورزانم
به غیر یاٌس چه دارم به کف، ره آوردم
همیشه خالی طرفند تا خدا رفتم
همیشه با دل پر درد باز میگردم
هنوز دزدکی از یار خواب می بینم
هنوز دزدکی از بخت تحت پیگردم
به کوی عشق نباشد عبارتم تزویر
چرا که نامه سفیدم از این عملکردم
کجاست فرصت آغوش مهربانی، باز
که اعتبار بگیرم در این شب سردم
بیا که درشب پس کوچه های تنهایی
« به اعتبار تو فانوس را نیاوردم» *
====
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.