سه شنبه ۱۵ آبان
فانوس زیبا شعری از حسن دولتی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۴۵ شماره ثبت ۱۶۵۲۶
بازدید : ۱۷۵۸ | نظرات : ۲۲۷
|
دفاتر شعر حسن دولتی(درویش)
آخرین اشعار ناب حسن دولتی(درویش)
|
فانوس زیبــــــــــــــــا
...................................
دست در دستم بِنِه من چشم بینــــــــــــای توام
شب چو آید من همی فانوس زیبـــــــــــــای توام
از چه دلگیری بگو، ای دوست آگه شو که من
چون شرابی آتشین در جام مینـــــــــــــــای توام
گر نباشی روزگاری غم مخور جای تو من
خوب داند خلق عالم نور سیمـــــــــــــــــای توام
شعله ای در جان من افروختی بی تو چرا
چله دارم روز و شب همراز بیتـــــــــــــــای توام
گوش من افسانه خواندی تا به افسون سخن
حال چون افسانه ای در شعر نیمای تــــــــــوام
خیمه بستم در حقیقت بس که در کار جهان
عشق و مستی شد حلالم، حال همتــــای توام
همنفس میخواستی در کشف آن سرِّ مگو
جرأتم کو تا که گویم باز همپای تـــــــــــــــــوام
کار این دنیا نهد برگوشه ای درویــــــــــــش تو
چون سرا پا در تماشا محو دنیـــــــــــــای توام
.....................................................................
((((به یاد صاحبان عصای سفید و
روشندلان عاشق ودنیای زیبایشان))))
....................................................................
و تقدیم به:
--مهربان ومنتقد
---------فهیم وبا ایمان
-------------باشعوروبا سواد
---------------پاک وبی آلایش
--------متین وباوقار
------------------- نجیب وبزرگوار
------هم قبیله وهم تبار
((((((((((((((سرکار خانم فاطمــه جهانباز نژاد))))))))))))
برگ سبزیست تحفه درویش ...چه کند بینوا ندارد بیش
یاحق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.