جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
1- خاک
چهل تکه ضخیم هوسهایش را
که با سوزن بی شرمی
و نخ گستاخی
دوخته بود
می خواست
درلگن بزرگ صمیمیت
بشوید
ومن
درترجیح چشمهایت خواندم :
خاکی یکدست را
بر
ارغوانیها.
______________
2-آب
سربر چشمه توقع که می گذارد
برنمی دارد
و
سیراب نمی شود
تا
معده خودخواهیش
بترکد.
_____________
3-آتش
از
رو، خام
و
از ، زیر،سوخته
نیستند
قمه بکش
تا ببینی
چه مغز فولادینی دارند
حرفهای من .
_________________
4- خون
از زاویه محاطی چشمانت
که
نگاهم می کنی
منفرجه قلبم
منفجر می شود
و
تو
باجاروی حسادت
جمع می کنی
خرده هایم را.
_________________
مریم شجاعی - بروجرد مرداد92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.