جمعه ۲ آذر
زن و سالاد قلم شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۰۰ شماره ثبت ۱۶۴۸۳
بازدید : ۷۴۶ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
دهانِ ماهی تمام عمر تهدیدش می کند
زن را زبان
مرد را غیرت
و من را با آنکه یک زنم،
قلم تهدید می کند.
قلم،
سالادی از زبان و غیرت و دهان.
من را
سالاد قلم تهدید می کند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.