جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
اینجا آخر کجاست ؟!
آخر کدام کجاست؟!!!
من ،
تو،
او
حرفی می پیچد در دهانم و
این میدان
فرمان نمی دهد به من
که پشت به این صندلی هی حرف می زنم
از من،
تو،
او کجاست ؟
که به آخرت ختم نمی شود تنم
تا بپیچم دور تا دور دهانت
که حرف آخر را می زنی
با بی زبانی هایت.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.