دوشنبه ۵ آذر
یک قافیه تکراری شعری از صدیقه (رها راد)
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۵۶ شماره ثبت ۱۶۴۰۶
بازدید : ۱۴۷۳ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر صدیقه (رها راد)
آخرین اشعار ناب صدیقه (رها راد)
|
قصه ی بی ته ما وای که آغاز نداشت
غصه ام فاش شد و طاقت این راز نداشت
با خطایی که فقط از سر یک غفلت بود
دل من طاقت آن انگ هوسباز نداشت
با تو خوابم همه سمفونی رویا ها بود
بی تو کابوس دو صد ناله که یک ساز نداشت
دل من تنگ صدایت شده بی اندازه
بعد تو مرغ دلم جرأت پرواز نداشت
راست گفتی دل من بچه ی لجبازی بود
عقل هم تاب جدل با دل لجباز نداشت
از تو گفتن شده یک جمله ی بی آرایه
تو تمام منی، تشبیهی و ایجاز نداشت
راز و ساز و دل لجباز، بهانه ند همه
شعر من قافیه ای بهتر از این راز نداشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.