دوشنبه ۵ آذر
تــــــو شعری از لیلا اریا
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۲۷ شماره ثبت ۱۶۳۸۳
بازدید : ۶۶۷ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب لیلا اریا
|
کسی جز تـــو
زندگی را به کامم تلخ نکرده.....
و کسی جزء تـــو
تنهایی را در نزدم شیرین نکرده
کدام پارادوکس بودنـــت را باور کنم؟؟؟؟؟؟
.........."لیلا اریا"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.