شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
می دود
در کوچه پس کوچه های
شهر
هراسناک است و
مضطرب
در کمین یک نگاه!؟
سیراب از جرعه های غم
به دنبال سینه ای باز
خنجری در مشت
سرومه ائی در چشم نه!
کویری خشک
کشیده شده
دور
چشمانش!
افسردگی
اهداف و آرمانش
مو های سرش
همچو بوته ای خشک
نه بادی نه نسیمی
تا شانه زند
گیسوانش.
در انتظار یک اشاره
حیرانست
کسالت و افسردگی
بر گردن هوادارانش
آری.. این روسپی دوره گرد
خود شیطان است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.