جمعه ۲ آذر
نه این شدی نه آن شدی شعری از صدیقه (رها راد)
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۴۳ شماره ثبت ۱۶۲۵۳
بازدید : ۶۸۷ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر صدیقه (رها راد)
آخرین اشعار ناب صدیقه (رها راد)
|
نگاه می کنم به تو که مثل یک کمان شدی
سلام می کنم به تو، تو خسته از زمان شدی
نگاه می کنی به من که غرق آن کمان شدم
من از پی تو می دوم، تو جزئی از خزان شدی
میان آذر و دی ام، که رد شدی ببینمت
دلت گرفت و ناگهان، تو ابر مهربان شدی
شدم نهال کوچکی که با تو سبز می شدم
دلم شکست آن زمان، که رعد آسمان شدی
تو داد بر سرم زدی، شکست آن نهال دل
به خاک رفتم و تو هم، نه این شدی، نه آن شدی
تو ابر دل گرفته ام، چه بغض ها که کرده ای
تو در هوا و من زمین، که اشک آسمان شدی
از آسمان چو شبنمی، به خاک آمدی تو هم
برای روح مرده ام، عزیز من، تو جان شدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حس خوبی داره این شعرتون