جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضاجهانگیری نوین
آخرین اشعار ناب علیرضاجهانگیری نوین
|
خواب دیدم دفترم را باد برد
مشق عشق دلبرم را باد برد
مستی لالایی از هوشم پرید
لای لای مادرم را باد برد
پر گشودم در هوای آفتاب
سایه ی بال وپرم را باد برد
سر سپردم در طریق عاشقی
در اناالحقی سرم را باد برد
خواستم سامان بگیرم با جنون
نیمه ی لیلی ترم را باد برد
بغض مجنون در گلوی من شکست
های های دل برم را باد برد
خواب در خوابم تو را بیدارکرد
حیرت ناباورم را باد برد
قاف عشقت مقصد ققنوس شد
سوختم خاکسترم را باد برد
عضوعضو پیکرم عضو توشد
عضو عضو پیکرم را باد برد
بوسه زد باد صبا بر گونه ام
خواب رفتم بسترم را باد برد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.