جمعه ۱۱ آبان
دلم تنگ است شعری از زهره زاهدی
از دفتر سودای خیال نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸ شماره ثبت ۱۶۱۹۷
بازدید : ۸۰۹ | نظرات : ۱۰۰
|
آخرین اشعار ناب زهره زاهدی
|
دلم می گیرد ،
از ناباوریها
از هجوم تلخ غفلت
به روح باصفای
عشق
حرمت
کجایی باغبان؟
دل پرخون باغت
تمنًای هرس دارد
گیاه هرز گشته
انیس نرگس بی مدًعایت
دلم تنگ است
هوای تازه می خواهد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.