جمعه ۲ آذر
پشت دیوار دلم شعری از علی صمدی
از دفتر هیچکس نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۰۵ شماره ثبت ۱۶۱۲۱
بازدید : ۱۰۰۸ | نظرات : ۲۷
|
|
پشت دیوار دلم
آن طرف باغچه ی تنهایی
راهی است به باریکی مژگان بلندت
که مرا
راهیِ چشمان تو میکند ،
به آهی. .
علی صمدی زمستان 91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.