دوشنبه ۵ آذر
کدامین شروع و کدامین پایان شعری از ناصر یادگارفرد
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۰۶ شماره ثبت ۱۵۹۷۱
بازدید : ۵۵۴ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب ناصر یادگارفرد
|
آغازی زیبا
همچو طلوع خورشید از پشت کوه ها
یا مغموم
همچو شبی بی مهتاب
در میانه به کجا؟
به امید غروبی
که در پشت مهتاب به خواب روی
و پایانی رویایی برای آغازی شگفت انگیز
رقم زنی؟
یا چو سکوت برگ های درختی
در نومیدی و عطش آب
رنگ می بازی و
سرنوشتت را می سپاری
به دست باغبانِ پیرخفته
در سایه اجداد تو
و سرانجام
در زیر پای گردشگرانِ تاریخ
با صدای قِرِچ ِقرِچ
پودر می شوی و
با سیلی سرد سرما
همره مسافران معلق هوا می گردی؟
کدامین آغاز؟
و کدامین پایان؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.