جمعه ۲ آذر
تمام لبخند من ارثیه تو شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۸:۵۵ شماره ثبت ۱۵۹۶۵
بازدید : ۸۷۴ | نظرات : ۷۷
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
من فوت کردم
تنها
یار باوفایم گریه نکرد.
همه گریه کردند
بعد از چند وقتی
همه
فراموشم کردند.
قلم
قلم
و برای همیشه قلم
یار باوفای من
تنها تو مرا زنده نگه داشتی
پس
تمام لبخند من ارثیه تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.