يکشنبه ۴ آذر
شعر چشمت دلیر خواهد شد شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۴۸ شماره ثبت ۱۵۹۴۱
بازدید : ۷۰۶ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
غزلت بیخودانه می لنگد شعر چشمت دلیر خواهد شد
عاقبت هم پلنگ زخمی شهر پیش چشم تو شیر خواهد شد
دشت لوت از تو داغ می گردد بسکه شعرشما عطش دارد
در مسیری که میرود چشمت عاقبت گرمسیر خوهد شد
از زبان تو شعله می گیرند شعر های تنور چشمانم
این خمیر غزل بدون نمک روی دستت فطیر خواهد شد
شام پر کن تفنگ سر پر را پیش از آنکه بفهمدآهویی
این غزالی که می چرد درمن با نگاه تو تیر خوهد شد
سفره ات را تکان بده هردم جمع کن تا که خوشه ای بشود
که فقط با دو لقمه از دستت چشم موریانه سیرخواهد شد
بازهم خزان گذشت ازمن وزمستان به پیش می پاید
تا که اردی بهشت هم برسد انتظار تو پیر خوهد شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.